Hidroelectrica anunță disponibilitatea de a prelua consumatorii care doresc să schimbe furnizorul de energie / Documentele necesare

Hidroelectrica anunță disponibilitatea de a prelua consumatorii care doresc să schimbe furnizorul de energie / Documentele necesare
Facturi la electricitate, Foto: Volgariver / Dreamstime.com

Compania Hidroelectrica a declarat miercuri că este pregătită să accepte toți consumatorii care doresc să-și schimbe furnizorul de energie, în ciuda declarației anterioare a directorului financiar care menționa că un număr mare de cereri ar putea cauza presiune asupra companiei.

„Primirea de noi clienți se va realiza fără restricții. Având în vedere îngrijorările recente din spațiul public, Hidroelectrica asigură că nu există o limită privind numărul de clienți pe care compania îi poate accepta în această perioadă.

Compania dispune de capacitatea necesară pentru a gestiona eficient toate solicitările de încheiere a contractelor de furnizare a energiei electrice, indiferent de numărul acestora”, precizează comunicatul emis de companie.

Hidroelectrica se remarcă drept cel mai accesibil furnizor de energie pe piață.

Documentele necesare pentru a deveni client al Hidroelectrica

Pentru a dispunere de un proces mai ușor de contractare și pentru a minimiza timpii de așteptare în punctele fizice de Relații cu Clienții, compania recomandă utilizarea portalului online.

Documentele necesare sunt următoarele:

  • Cartea de identitate
  • Ultima factură de la furnizorul actual
  • Indexul curent

„Având în vedere afluxul mare pe portalul de contractare, procesarea documentelor încărcate ar putea dura puțin mai mult. Echipa noastră lucrează continuu pentru a gestiona solicitările cât mai eficient.

Vă rugăm să nu suspendați procesul de contractare, chiar dacă timpii de răspuns sunt ușor extinși”, subliniază reprezentanții companiei.

După finalizarea procesului de contractare, veți primi un e-mail de confirmare cu documentele semnate în termen de 24 – 48 de ore.

Declarația unui director: Hidroelectrica nu poate prelua toți clienții casnici

Acum o lună, Marian Fetița, directorul financiar al companiei, a menționat că Hidroelectrica nu va putea accepta un număr mare de consumatori, precizând că este imposibil să preia toți clienții casnici.

„Avem cel mai mic preț stabilit începând cu 1 iulie și sperăm să nu existe o presiune intensivă pentru migrarea clienților către Hidroelectrica. Nu ne propunem să preluăm toți clienții casnici din România, dorim să evităm distorsiunile pe piață. Colaborăm cu toți producătorii, furnizorii și distribuitorii pentru a stabili politici comune pentru consumatorii români”, a declarat acesta în cadrul conferinței Energy Expo din luna mai.

În ultimii ani, Hidroelectrica, prin competiția sa pe piața de furnizare, s-a consacrat ca având cel mai mic preț pentru consumatorii casnici, atrăgând un număr semnificativ de clienți care au făcut tranziția de la furnizorii tradiționali. Compania a devenit lider de piață, având un portofoliu de peste 630.000 de clienți.

Recomandari
Show Cookie Preferences