Pluxee România a primit recunoașterea Superbrands pentru inovațiile în motivarea angajaților

Pluxee România a primit recunoașterea Superbrands pentru inovațiile în motivarea angajaților
Foto: Superbrands

Pluxee România, lider în soluții de beneficii extrasalariale și creșterea implicării angajaților, a fost onorat cu titlul de Superbrand în cadrul programului Superbrands 2024-2025. Această distincție subliniază aprecierea angajaților români pentru serviciile oferite de Pluxee, care sunt dedicate bunăstării acestora, dar și încrederea angajatorilor în ecosistemul de servicii al brandului. Pluxee se remarcă printr-o abordare optimistă și inovatoare, oferind angajaților soluții pentru ceea ce este cu adevărat important pentru ei.

Pluxee – un brand digital inspirat de oameni

Înființată în 1966 de Pierre Bellon, Sodexo este o companie specializată în furnizarea de servicii de alimentație pentru instituții, companii, școli și spitale. În România, Sodexo a fost prima firmă de beneficii extrasalariale care a pătruns pe piața locală, devenind un lider și promotor constant al inovației în domeniu.

După un proces global de rebranding în 2023, Sodexo BRS a devenit Pluxee. Noul nume reflectă atât performanțele realizate în peste 40 de ani de activitate, cât și tendințele recente în mediul digital și în piața muncii.

Prin intermediul angajatorilor care oferă beneficii extrasalariale, Pluxee își propune să redefinească experiențele angajaților, oferindu-le acces la ceea ce contează cu adevărat pentru ei. De asemenea, Pluxee oferă angajatorilor cele mai eficiente soluții pentru motivarea și implicarea echipelor.

Soluții digitale, flexibile și adaptate nevoilor angajaților

Pluxee România are un impact semnificativ asupra comunității, incluzând peste 35.000 de companii și numeroși comercianți parteneri care acceptă plăți cu cardurile Pluxee în peste 100.000 de locații. Comunitatea angajaților săi numără peste 2 milioane de utilizatori care utilizează cardurile din ecosistemul Pluxee: Pluxee Gusto, Pluxee Turist, Pluxee Cultura și Pluxee Cadou.

Digitalizarea este o direcție strategică pentru companie, toate beneficiile extrasalariale fiind disponibile în format virtual. Cardul virtual, lansat în 2024, reprezintă o soluție inovatoare, complet digitală și sustenabilă.

Cardul virtual Pluxee aduce avantaje considerabile atât angajatorilor, cât și angajaților. Companiile pot comanda cardurile online, reducând costurile logistice și operaționale, iar angajații primesc detaliile cardului prin e-mail și îl pot activa direct din aplicația Pluxee. Cardul poate fi utilizat imediat după activare pentru plăți rapide și convenabile prin telefonul mobil, asigurând un nivel ridicat de protecție și securitate.

Recent, Pluxee a lansat Pluxee Cashback, prima aplicație mobilă din România care oferă utilizatorilor cashback la plăți efectuate cu cardurile de beneficii, dar și cu cele bancare. Această aplicație contribuie la creșterea bunăstării financiare a utilizatorilor, permițându-le să primească până la 10% din valoarea tranzacțiilor.

Parteneriate inovatoare pentru angajați mai fericiți

Într-un context în care schimbările pe piața muncii se intensifică, Pluxee își propune să ofere soluții tehnologice cu beneficii tangibile atât pentru angajați, cât și pentru angajatori.

Un exemplu este parteneriatul cu The Happiness Index, un instrument care combină tehnologia AI cu neuroștiința pentru a evalua nivelul de fericire și implicare al echipelor. Angajatorii pot utiliza rezultatele pentru a identifica nevoile reale ale angajaților și a îmbunătăți starea lor de bine.

Alt parteneriat de impact este cu platforma de loializare și beneficii flexibile, MyBenefits, care oferă companiilor opțiuni relevante pentru a livra beneficii flexibile angajaților lor, astfel maximizând implicarea și motivația la locul de muncă.

Pluxee – un lider de gândire care contectează comunități și creează oportunități

Piața muncii din România, cu peste 5,7 milioane de angajați activi, se confruntă cu provocări complexe, inclusiv o lipsă acută de profesioniști calificați din cauza migrației.

Pentru a înțelege mai bine dinamica și așteptările angajaților, Pluxee a lansat patru studii cuprinzătoare:

Workwise. Tendințe și scenarii posibile pentru 2030, care analizează evoluția pieței muncii și cele mai probabile scenarii.

Workplace for all. Harta motivației intergeneraționale la locul de muncă, dedicată integrării celor patru generații active pe piața muncii, pentru a crea medii de lucru incluzive.

Talent Insight. Piața muncii și IMM-urile, o analiză a avantajelor competitive ale micilor antreprenori în recrutarea talentelor.

Barometrul fericirii la locul de muncă. Primul studiu bazat pe neuroștiință care evaluează fericirea angajaților din România, realizat în colaborare cu The Happiness Index.

Studii publicate în cadrul HR LivingRoom, un program inițiat de Pluxee România în 2023, care adună informații recente și confirmate de experți de top pentru a sprijini performanța în domeniul resurselor umane.

O altă inițiativă a Pluxee pentru sprijinirea mediului de afaceri românesc este platforma IMM Connect, care reunește lideri din domeniul întreprinderilor mici și mijlocii în vederea optimizării strategiilor de resurse umane. De asemenea, Pluxee colaborează la competiția „Românii sunt antreprenori”, organizată de Startarium pentru a susține dezvoltarea antreprenorilor români.

Inițiativele ESG – o prioritate strategică pentru Pluxee

Pe lângă sprijinul acordat mediului de afaceri, Pluxee își asumă responsabilitatea de a contribui la dezvoltarea comunităților în care activează, promovând diversitatea, egalitatea de gen și incluziunea. Recent, Pluxee a anunțat un parteneriat global cu organizația non-profit Women in Tech® pentru a încuraja femeile să urmeze cariere în domeniul digital, unde femeile reprezintă peste 43% din pozițiile digitale de la Pluxee România.

La finalul lui 2024, Pluxee și Stop Hunger, o organizație dedicată eradicării foametei la nivel global, s-au alăturat competiției caritabile Kitchen Battle, menită să strângă fonduri pentru creșterea accesului la mese calde în comunitățile defavorizate.

Premii care validează angajamentul Pluxee pentru un viitor digital și sustenabil

Eforturile Pluxee în inovație, digitalizare și sustenabilitate au fost recunoscute prin diverse premii și distincții la evenimente de prestigiu. La Gala TOP 100 CEO organizată de Business Magazin, Pluxee a obținut premiul „Pluxee pentru viitor” pentru inovația în soluții de plăți și beneficii. La ESG Summit, a fost recompensat cu un premiu pentru lansarea cardului virtual, și strategia de Customer Experience a câștigat patru premii la European Customer Experience Awards. De asemenea, Pluxee a fost desemnat „Best Places to Work” doi ani consecutiv, în 2023 și 2024.

Articol susținut de Superbrands

Recomandari
Show Cookie Preferences