Groupama, un Superbrand recunoscut în România

Într-un peisaj al brandurilor puternice, Groupama se alătură numelui care contează. Programul Superbrands România 2024-2025, prin cercetarea Consumer Superbrands, a evidențiat principii fundamentale: consistență, empatie, excelență. Criteriile de bază ale studiului includ calitate, încredere, diferențiere pe piață, leadership și dinamism. Groupama nu reprezintă doar un brand de încredere, ci și un reper de excelență.
O poveste născută din spiritul de solidaritate
În anul 1900, când conceptul de securitate financiară era la început, a fost înființată Groupama. Mai mult decât o afacere, a reprezentat din start o formă de solidaritate reală – o rețea mutuală realizată de câțiva fermieri care au realizat că împreună pot deveni mai puternici. Astăzi, Groupama este un grup internațional cu rădăcini adânci, având o misiune clară: să sprijine clienții și partenerii să abordeze viața cu optimism, știind că au alături un partener de încredere.
Asigurător cu viziune globală și locală
Începând din 2006, Groupama a demarat expansiunea internațională. România a devenit o destinație-cheie în 2008, o piață provocatoare, dar cu potențial. În 2009, după achiziția unor companii locale, brandul Groupama își începea aventura pe piața românească – un asigurător „glocal”, integrând expertiza unui grup multinațional cu o înțelegere profundă a specificului local. Cu o mentalitate orientată spre livrarea de calitate, creștere sustenabilă și cu empatie și flexibilitate în toate acțiunile, Groupama a reușit să câștige de-a lungul timpului preferința consumatorilor români.
15 ani de prezență în România.
Într-un interval de 15 ani, Groupama a oferit promisiuni îndeplinite, soluții inovative și servicii de calitate superioară. A înțeles nevoile clienților, a anticipat lipsurile și viitoarele necesități. A îmbrățișat inovația și a construit în jurul unor valori solide, creând parteneriate durabile și devenind un susținător pentru milioane de români. Acest parcurs se bazează pe o idee simplă: grija autentică este ceea ce face diferența.
Produse de calitate la preț corect și soluții personalizate.
În prezent, portofoliul Groupama este diversificat și adaptat la nevoile în continuă schimbare ale clienților. De la inovații unice pe piața românească, precum CASCO Telematic sau opțiunea de constatare a daunelor la distanță, până la soluții complexe ce răspund diverselor exigențe, Groupama oferă produse special concepute atât pentru persoane fizice, cât și juridice.
Distincția de Superbrand
Titlul de Superbrand rezultat dintr-o preocupare constantă pentru clienți și calitatea serviciilor oferite apare în momentul în care un brand reușește să treacă testul timpului, al empatiei și al relevanței. Metodologia Superbrands implică o analiză obiectivă a peste 1800 de branduri din diverse domenii, realizată de experți în marketing, publicitate și branding, urmată de chestionarea mărcilor clasate în top prin studii de piață desfășurate de IPSOS România, partenerul programului.
Articol susținut de Superbrands