Amazon își propune să transforme galeriile foto ale utilizatorilor într-o platformă comercială: "Ai observat ceva admirabil la un prieten acasă?"

Amazon își propune să transforme galeriile foto ale utilizatorilor într-o platformă comercială: "Ai observat ceva admirabil la un prieten acasă?"
Jeff Bezos, selfie cu o admiratoare în timpul unei vizite pe care a făcut-o în India, FOTO: Sajjad Hussain / AFP / Profimedia Images

Amazon își extinde prezența în bibliotecile foto ale utilizatorilor, conform unui articol publicat în Business Insider. Panos Panay, vicepreședintele diviziei Dispozitive și Servicii din cadrul companiei, a anunțat o nouă actualizare a Amazon Photos, care le permite utilizatorilor să "caute în biblioteca foto pentru a găsi produse similare" disponibile pe platforma de vânzări.

"Ai văzut ceva ce ți-a plăcut la un prieten acasă sau o jucărie de care copilul tău era fascinat?", a scris Panay într-un mesaj pe rețeaua de socializare „X”. "Caută în fotografiile tale și îți vom prezenta produse relevante", a mai adăugat acesta.

De asemenea, Panay a publicat un videoclip promoțional de 30 de secunde cu privire la actualizarea Amazon Photos, care acum are capacitatea de a analiza fotografiile utilizatorilor, identificând produse potențiale și oferind link-uri pentru achiziționarea articolelor similare de pe platforma Amazon.

"Poți utiliza aplicația Amazon Photos pentru a cumpăra produse recunoscute în fotografiile tale", se menționează în pagina de asistență pentru clienți a Amazon. "Când vizualizezi fotografii individuale, apasă pe pictograma Lens pentru a explora produsele disponibile în aplicația de retail Amazon sau pe site-ul web", se explică mai departe.

Reprezentanții Amazon nu au oferit un comentariu la solicitarea publicației, însă Business Insider subliniază că această actualizare a aplicației pentru fotografii reprezintă un nou efort al Amazon de a atrage cumpărători.

În februarie, Business Insider a raportat că gigantul american al comerțului online testează un program care remunerează companiile media pentru a genera trafic către platforma sa de vânzări prin recomandări de produse. Publicațiile ar fi recompensate chiar și în situația în care cititorii nu finalizează achiziția.

Recomandari
Show Cookie Preferences