Amazon își propune să transforme galeriile foto ale utilizatorilor într-o platformă comercială: "Ai observat ceva admirabil la un prieten acasă?"

Amazon își extinde prezența în bibliotecile foto ale utilizatorilor, conform unui articol publicat în Business Insider. Panos Panay, vicepreședintele diviziei Dispozitive și Servicii din cadrul companiei, a anunțat o nouă actualizare a Amazon Photos, care le permite utilizatorilor să "caute în biblioteca foto pentru a găsi produse similare" disponibile pe platforma de vânzări.
"Ai văzut ceva ce ți-a plăcut la un prieten acasă sau o jucărie de care copilul tău era fascinat?", a scris Panay într-un mesaj pe rețeaua de socializare „X”. "Caută în fotografiile tale și îți vom prezenta produse relevante", a mai adăugat acesta.
De asemenea, Panay a publicat un videoclip promoțional de 30 de secunde cu privire la actualizarea Amazon Photos, care acum are capacitatea de a analiza fotografiile utilizatorilor, identificând produse potențiale și oferind link-uri pentru achiziționarea articolelor similare de pe platforma Amazon.
"Poți utiliza aplicația Amazon Photos pentru a cumpăra produse recunoscute în fotografiile tale", se menționează în pagina de asistență pentru clienți a Amazon. "Când vizualizezi fotografii individuale, apasă pe pictograma Lens pentru a explora produsele disponibile în aplicația de retail Amazon sau pe site-ul web", se explică mai departe.
Reprezentanții Amazon nu au oferit un comentariu la solicitarea publicației, însă Business Insider subliniază că această actualizare a aplicației pentru fotografii reprezintă un nou efort al Amazon de a atrage cumpărători.
În februarie, Business Insider a raportat că gigantul american al comerțului online testează un program care remunerează companiile media pentru a genera trafic către platforma sa de vânzări prin recomandări de produse. Publicațiile ar fi recompensate chiar și în situația în care cititorii nu finalizează achiziția.