Amânarea tuturor achizițiilor publice online. Sistemul IT este din nou accesibil după 2 zile de probleme tehnice

Amânarea tuturor achizițiilor publice online. Sistemul IT este din nou accesibil după 2 zile de probleme tehnice
Bogdan Ivan, ministrul Digitalizarii si Dragos Vlad, presedinte ADR, Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Sistemul Electronic de Achiziții Publice, administrat de Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), a fost inaccesibil începând de luni după-amiază din cauza unor dificultăți tehnice, ceea ce a condus la amânarea tuturor procedurilor online, conform unui anunț de pe site-ul de achiziții publice.

UPDATE (miercuri, 13:09) ADR și-a exprimat scuzele miercuri, menționând că platforma e-licitație (SEAP) a fost inaccesibilă timp de două zile. Aceasta a realizat lucrări de mentenanță pentru a asigura protecția datelor tuturor entităților.

  • „Ne cerem scuze tuturor celor afectați de întreruperea funcționării sistemului și asigurăm că toate termenele licitațiilor care expiră în această perioadă vor fi extinse administrativ cu o perioadă similară cu cea a mentenanței sistemului, astfel încât principiul tratamentului egal să fie respectat și accesul la procedurile de achiziție publică să rămână nerestricționat;
  • Platforma e-licitatie.ro (SEAP) este gestionată de ADR, iar în această perioadă s-au realizat lucrări de mentenanță de către personalul instituției, din motive de securitate a sistemului și pentru a proteja datele.”

UPDATE (00:19) Sistemul Electronic de Achiziții Publice poate fi accesat din nou.

  • „Având în vedere că problemele tehnice persistă, informăm că, în scopul respectării principiului tratamentului egal și asigurării accesului nerestricționat la procedurile de achiziție publică, toate procedurile online cu termen limită de depunere ieri, 26.08.2024, ora 15:00 și cele de astăzi, 27.08.2024, ora 15:00, precum și fazele finale de licitație electronică de ieri, 26.08.2024, ora 16:00, și astăzi, 27.08.2024, ora 16:00, au fost amânate pentru mâine, 28.08.2024, la aceleași ore de închidere.
  • Pentru răspunsurile la solicitările de clarificare cu dată limită de răspuns 26.08.2024 și 27.08.2024, recomandăm transmiterea acestor răspunsuri prin alte canale (email, fax etc.), conform prevederilor art. 63 din HG 395/2016 și ale art. 70 din HG 394/2016.”
Recomandari
Show Cookie Preferences