IQOS - Superbrand în România: „Distincția fortifică încrederea consumatorilor”

IQOS - Superbrand în România: „Distincția fortifică încrederea consumatorilor”
Foto: Superbrands

Inovația și calitatea sunt cruciale pentru câștigarea și menținerea încrederii consumatorilor; acestea sunt trăsăturile care transformă un brand într-un Superbrand. IQOS a fost onorat pentru a doua oară cu statusul de Consumer Superbrand și a fost inclus în catalogul Superbrands pentru România. Este esențial ca aprecierea consumatorilor să fie un criteriu important în evaluarea procesului.

„Obținerea acestei distincții subliniază poziția noastră solidă pe piață și reafirmă angajamentul nostru față de inovație și calitate”, afirmă Sînziana Barbu, Category Head IQOS la Philip Morris România. Consumul de branduri de renume este o tendință curentă, iar recunoașterea ca Superbrand sporește încrederea consumatorilor în alegerea IQOS.”

Statutul de Superbrands redefinește poziția unui brand și îi îmbunătățește prestigiul, oferind o confirmare a reputației și a încrederii pe care o inspiră în rândul consumatorilor și partenerilor. Participarea la Programul Superbrands se realizează exclusiv pe bază de invitație, recunoscând cele mai remarcabile branduri din domeniile lor. Procesul complex de evaluare implică 30 de profesioniști din sectoare diverse, care selectează brandurile din România pentru etapa a doua de evaluare reală a consumatorilor. În urma acestui demers, 30 de branduri au fost incluse în ediția 2024-2025 a cărții Superbrands, iar IQOS a câștigat pentru prima dată această distincție în 2021.

IQOS a debutat în România în toamna anului 2015, fiind pionier al produselor fără fum în țară și la nivel global. De-a lungul anilor, IQOS a consolidat poziția de lider în categoria sa, în contextul angajamentului Philip Morris International de a construi un viitor fără fum, în care țigările sunt înlocuite cu alternative fără fum, bazate pe cercetări științifice. Această viziune este susținută prin investiții substanțiale în știință și inovație pentru a asigura standardele cele mai ridicate în toate aspectele experienței IQOS.

Relația autentică și constantă pe care IQOS a dezvoltat-o cu consumatorii a creat o comunitate distinctă, transformând consumatorii în parteneri strategici. Această colaborare contribuie nu doar la realizarea unui viitor fără fum, ci și la îmbunătățirea produselor prin integrarea feedback-ului în procesele de dezvoltare și oferire.

IQOS susține creativitatea prin campanii îndrăznețe și provocatoare, oferind astfel comunității sale acces la un univers plin de experiențe transformatoare, reimaginate prin curiozitate. Într-o colaborare inedită, IQOS a reunit-o pe Irina Rimes, cântăreață și compozitoare, cu Roman Tolici, pictor suprarealist. Acești artiști au acceptat provocarea IQOS de a crea o experiență senzorială unică, estompând limitele tradiționale și redefinind normele. Aceasta demonstrează cum IQOS reimaginează colaborarea artistică, unind muzica cu arta vizuală.

În plus, pe parcursul prezenței sale în România, IQOS a susținut constant comunitățile creative, atât artiști români emergenți cât și consacrați, precum și inițiativele ce oferă perspective noi în domeniul designului, tehnologiei și artei. Parteneriatele cu Romanian Design Week, Diploma și Bucharest Fashion Week, precum și sprijinul acordat Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF) și evenimentelor precum Jazz in the Park sau Flight Fest, amplifică statutul IQOS ca promotor al inovației și creativității în România.

Despre IQOS

IQOS este liderul produselor care încălzesc tutunul, atât pe plan național cât și global. Inițial lansat în Japonia în 2014, IQOS a intrat pe piața românească un an mai târziu. În 2017, Philip Morris International a investit în transformarea fabricii de la Otopeni, convertind-o dintr-o unitate de producție de țigări într-o unitate pentru consumabile IQOS.

Consistent cu valorile brandului, IQOS încurajează inițiativele creative și inovative, mai ales cele ce aduc o nouă viziune în design, tehnologie și artă. Prin prezența sa activă la evenimente de prestigiu, care oferă experiențe unice ce provoacă simțurile, IQOS a reușit să construiască una dintre cele mai puternice comunități.

În 2020, FDA (Food and Drug Administration) din Statele Unite a autorizat comercializarea IQOS ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP). Este primul și singurul produs electronic cu nicotină care a primit această aprobată în cadrul procesului de autorizare ca produs din tutun cu risc modificat.

IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină. Nu este menționat ca un instrument de încetare a fumatului și nu trebuie utilizat de către tineri.

Material sprijinit de IQOS

IQOS nu este fără riscuri. Acesta eliberează nicotină, care cauzează dependență. IQOS este destinat exclusiv adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.

Recomandari
Show Cookie Preferences