Netflix surprinde cinematografele cu un film spectaculos care a atins popularitatea chiar și a lui Don’t Look Up.

Netflix surprinde cinematografele cu un film spectaculos care a atins popularitatea chiar și a lui Don’t Look Up.
Actorii de voce din filmul „Kpop Demon Hunters”, salutând fanii strânși să cumpere bilete la un cinematograf din New York, în data de 23 august, FOTO: Roy Rochlin / Getty images / Profimedia

Într-o schimbare de trend la box office, un titlu produs de Netflix pare să ocupe primul loc în topul veniturilor nord-americane, contrar așteptărilor legate de distribuția în cinema.

Kpop Demon Hunters, o versiune karaoke a filmului omonim lansat în mai pe platforma de streaming, a înregistrat încasări estimate între 18 și 20 de milioane de dolari în weekend.

Netflix nu face publice cifrele, însă estimările altor studiouri sugerează că vânzările de bilete ale Kpop Demon Hunters au depășit pe cele ale filmului Weapons.

Analistii anticipau că pelicula va rămâne în fruntea box office-ului din America de Nord pentru al treilea weekend consecutiv, în absența unei premiere majore.

Faptul că un film fantasy despre un grup de fete care cântă Kpop poate ajunge în sălile nord-americane reprezintă o surpriză, mai ales pentru că Netflix nu investește de regulă în distribuția cinematografică a propiilor producții.

Filmul Netflix a impresionat atât publicul, cât și criticii

Nu este doar o apariție în timp; Kpop Demon Hunters a fost lansat în streaming cu aproximativ două luni în urmă, iar reacțiile criticilor și ale fanilor pe platformele de recenzii au fost foarte pozitive.

Conform descrierii oficiale, Rumi, Mira și Zoey – trei vedete ale scenei Kpop – interpretează roluri de vânătoare de demoni, folosind muzica pentru a-și proteja fanii de o amenințare supranaturală, înfruntând până la urmă cel mai mare inamic întâlnit.

Totodată, filmul a devenit al doilea cel mai vizionat titlu pe Netflix, după Red Notice din 2021, cu Dwayne „The Rock” Johnson, Ryan Reynolds și Gal Gadot.

Kpop Demon Hunters a depășit producții precum Carry-On, thrillerul de acțiune din anul precedent care a atras un public uriaș pe platformă (locul 3 all-time), precum și Don’t Look Up, comedia-satiră lansată la sfârșitul lui 2021.

În plus, trei dintre piesele originale din noul film – Golden, Your Idol și Soda Pop – se află în prezent printre primele 10 melodii ale clasamentului Billboard Hot 100.

Va urma o continuare?

Chiar dacă prezența în cinematografele nord-americane reprezintă o victorie într-un weekend fără premiere mari, motivul pentru care Netflix a lansat Kpop Demon Hunters în multiplexuri nu este doar să aducă spectatorii în săli, ci să stimuleze interesul fanilor pentru revenirea pe platformă, posibil în perspectiva unei continuări.

Giganții de streaming speră să transforme acest entuziasm în vizionări repetate sau în așteptarea unei eventuale secvențe viitoare.

În România, noua versiune karaoke a filmului este disponibilă pe Netflix sub titlul Cântăm cu fetele K-pop: La vânătoare de demoni, în timp ce versiunea originală este intitulată Fetele K-pop: La vânătoare de demoni.

Recomandari
Show Cookie Preferences