Vacanțele Școlare 2024-2025: Zile Libere pentru Elevi în Perioada Crăciunului și Revelionului
Anul școlar 2024-2025 va fi structurat în cinci module de studiu. După fiecare modul, elevii vor beneficia de vacanțe, conform programului stabilit de Ministerul Educației.
Programul Vacanțelor Școlare 2024-2025
- 26 octombrie 2024 – 3 noiembrie 2024
- 21 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025
- O săptămână, decizată de inspectoratele școlare județene/al municipiului București, în intervalul 10 februarie – 2 martie 2025
- 18 aprilie 2025 – 27 aprilie 2025;
- 21 iunie 2025 – 7 septembrie 2025.
Vacanța de Iarnă începe pe 21 Decembrie
Elevii vor intra în vacanța de iarnă pe 21 decembrie 2024, revenind la cursuri luni, 8 ianuarie 2025, când se va demara al treilea modul de studiu.
Aceștia vor beneficia de 18 zile libere cu ocazia Crăciunului și Revelionului.
Structura Cursurilor pentru Anul Școlar 2024-2025:
- Modul 1: 9 septembrie 2024 – 25 octombrie 2024
- Modul 2: 4 noiembrie 2024 – 20 decembrie 2024
- Modul 3: 8 ianuarie 2025 – 7 februarie 2025, respectiv vineri, 14 februarie 2025 sau vineri, 21 februarie 2025, conform deciziei inspectoratelor școlare județene/al municipiului București;
- Modul 4: 17 februarie 2025, respectiv luni, 24 februarie 2025 sau luni, 3 martie 2025, conform deciziei inspectoratelor școlare județene/al municipiului București – 17 aprilie 2025
- Modul 5: 28 aprilie 2025 – 20 iunie 2025
Conform direcțiilor din calendarul anului școlar 2024-2025, publicat în Monitorul Oficial, anul școlar va avea o durata de 36 de săptămâni de cursuri, excepțiile fiind specificate.
Pentru elevii din clasele a XII-a zi, a XIII-a seral și frecvență redusă, anul școlar se va desfășura pe parcursul a 34 de săptămâni și se va încheia la data de 6 iunie 2025, în timp ce clasele a VIII-a vor avea 35 de săptămâni, încheindu-se la 13 iunie 2025.
Programele naționale "Școala altfel" și "Săptămâna verde" vor avea loc între 9 septembrie 2024 și 30 mai 2025, desfășurându-se pe intervale de cinci zile lucrătoare consecutive, planificarea acestora fiind responsabilitatea fiecărei unități de învățământ.