AUR gestionează un compartiment de propagandă cu sediul în Parlament, miza campaniei fiind o rețea de influenceri.

AUR gestionează un compartiment de propagandă cu sediul în Parlament, miza campaniei fiind o rețea de influenceri.
Evenimentul anunțării rezultatelor exit-poll în prezența candidatului George Simion, în București, 18 mai 2025. Inquam Photos / Codrin Unici

Departamentul de propagandă al Alianței pentru Unirea Românilor funcționează în Casa Poporului și este condus de deputații Mugur Mihăescu și Robert-Mihail Uleia, asociat cu o firmă de transport din București.

Un editor video din București, recrutat pentru a realiza clipuri menite să promoveze campania lui George Simion pe TikTok, susține că nu a primit plata pentru munca depusă și a dezvăluit discuțiile purtate cu Mihăescu și Uleia.

Ei neagă acuzațiile, afirmând că editorul ar avea probleme psihice și deliruri, iar ideea existenței unui departament de propagandă nu este în realitate conformă cu relatarea lor; totodată susțin că nu cunosc un editor plătit pentru munca respectivă.

Înainte de angajarea editorului, în cadrul departamentului lucrau încă cinci editori care montează în mod constant clipuri destinate promovării pe rețelele de socializare, într-un ritm alert, cu un volum zilnic considerabil.

Editorul video afirmă că a participat la promovarea campaniei lui George Simion și că a transmis textele primite de la Uleia pentru clipuri din luna mai, inclusiv o imagine a președintelui AUR participând la o slujbă ortodoxă în Londra.

Se pare că Uleia i-a spus editorului că o echipă de propagandă ar urma să meargă la Cotroceni dacă Simion ar câștiga, în timp ce altă echipă ar rămâne la Parlament.

Cei doi reprezentanți ai AUR au declarat că există o colaborare între partid și influenceri recrutați pe TikTok pentru a difuza conținut politic cu orientare suveranistă.

Recomandari
Show Cookie Preferences