„Sportivii tineri nu promovează jocurile de noroc și asta îi face mari”. Campania inițiată de Salvați Copiii, „pentru că avem nevoie de modele autentice”

Campania derulată de „Salvați Copiii”. Foto: Facebook/Salvați Copiii
În București au apărut mai multe afișe cu tineri sportivi, parte dintr-o campanie care subliniază impactul jocurilor de noroc, inclusiv asupra celebrităților care promovează aceste activități.
Campania afirmă: „Sportivii tineri nu promovează jocurile de noroc și asta îi face mari”, conform mesajului transmis de Salvați Copiii.
Organizația a explicat, într-o postare pe rețelele sociale, conceptul care stă la baza campaniei:
- „Într-o societate în care mari celebrități sunt atrase de jocurile de noroc, noi alegem să promovăm tinerii sportivi. Aceștia sunt campioni în baschet, volei, echitație, polo, jiu-jitsu și tenis de masă.
- Este esențial să avem modele reale de urmat. Trebuie să ne preocupăm nu doar de câștigurile personale, ci și de ceea ce pierdem ca societate din cauza expunerii copiilor la jocurile de noroc.”
- „Trebuie să ne opunem celor care își folosesc influența pentru a afecta mintea tinerilor promițându-le câștiguri rapide”
Această campanie a fost lansată într-un moment în care Consiliul Național al Audiovizualului se pregătește să voteze o propunere care ar interzice implicarea vedetelor și a personalităților publice în publicitatea pentru jocurile de noroc, atât pe TV, cât și pe radio și online.
Recomandari