ChatGPT va reține informațiile tale pentru întreaga viață: „Te va cunoaște pe parcursul vieții”

Recent, ChatGPT a beneficiat de o actualizare semnificativă a funcției sale de memorie, OpenAI anunțând că acesta „poate acum să acceseze toate conversațiile anterioare pentru a oferi răspunsuri mai personalizate”, conform unui raport de la Business Insider.
Asistentul virtual va utiliza în continuare „preferințele și interesele tale pentru a deveni și mai eficient în redactare, oferirea de sfaturi, învățare și altele”, a adăugat OpenAI, compania care a creat ChatGPT.
„Este o funcție cu adevărat remarcabilă din perspectiva mea și sugerează o direcție care ne entuziasmează: sisteme de inteligență artificială capabile să te cunoască pe parcursul vieții și să devină extrem de utile și personalizate”, a declarat Sam Altman, directorul OpenAI, printr-un mesaj pe rețeaua de socializare „X”, cunoscută anterior ca Twitter.
ChatGPT avea anterior o funcție de „Memorie”, dar aceasta era limitată. Utilizatorii puteau solicita asistentului să salveze anumite întrebări și cereri pentru a îmbunătăți interacțiunile viitoare, toate acestea putând fi gestionate prin opțiunea „Gestionare memorie
Acum, asistentul poate lua în considerare și mai multe detalii pe care le observă în mod natural în conversații, de exemplu, dacă deduce că un utilizator este pasionat de știință, va face referire la acest lucru în răspunsurile sale.
OpenAI a subliniat că utilizatorii au posibilitatea de a dezactiva oricând referințele la conversațiile anterioare sau întreaga funcție de memorie din „Setări”.
Noua funcție a ChatGPT va fi disponibilă temporar doar pentru utilizatori plătitori
Compania a comunicat că noua funcționalitate devine disponibilă începând de astăzi pentru utilizatorii ChatGPT Plus și ChatGPT Pro, cu excepția celor din anumite țări, cum ar fi Marea Britanie, Elveția, Norvegia și Islanda. Utilizatorii ChatGPT Team, Enterprise și Edu vor avea acces în câteva săptămâni.
Utilizatorii vor fi informați de accesul la această funcție printr-un mesaj care va apărea pe ecran.
OpenAI a introdus această nouă funcționalitate la mai puțin de o lună după ce a inclus în chatbot o funcție de generare a imaginilor, care a avut un mare succes, rețelele sociale fiind invadate de imagini create în stilul „Ghibli”.
Conform unei informații publicate pe 1 aprilie de site-ul The Information, ChatGPT a atins 20 de milioane de abonați plătitori, reprezentând o creștere de aproape 30% față de cei 15,5 milioane de la finalul anului trecut, potrivit sursei citate.
FOTO articol: Ai © Rokas Tenys | Dreamstime.com.