Consolidarea reputației de angajator la Conferința de Branding de Angajator!

Într-o eră a schimbărilor rapide, atragerea talentelor este esențială pentru succesul organizațiilor. Așteptările angajaților au evoluat, iar crearea unui brand de angajator autentic și relevant este acum crucială pentru fiecare organizație. Modul în care companiile își definesc și promovează valorile și cultura organizației va determina diferența între succesul pe termen lung și stagnare.
Pe 1 aprilie 2025, la Hotelul JW Marriott din București, ne vom aventura împreună în cele mai recente și eficiente strategii din domeniul resurselor umane, în cadrul celei de-a 14-a ediții a Conferinței de Branding de Angajator. Fiecare sesiune va aborda subiecte relevante și provocări semnificative în construirea unui brand de angajator solid și sustenabil. Participanții vor avea ocazia să interacționeze cu specialiști, să învețe prin studii de caz și să își stabilească contacte valoroase în industrie.
Vor fi prezenți vorbitori renumiți care vor împărtăși cunoștințele și experiențele lor prin prezentări captivante și sesiuni interactive, menite să inspire participanții și să încurajeze un schimb activ de idei. Printre speakerii conferinței se numără: Georgiana Alecu (HR Director Employee Lifecycle, Lidl România), Emily Firth (Co-Founder, TheTruthWorks), Fiona Passantino (Autor, Keynote Speaker, AI-Human Trainer, Working Humans), Tanya Cortegaca (Head of Talent Communications, Thales Group), Radu Atanasiu (Associate Dean, Bucharest International School of Management), Anca Decu (People & Culture Director, Up România), Corina Făurescu (Senior HR Manager, Booking Holdings), Andreea Baciu (Chief Culture Officer, UiPath), Cristina Petrescu (Communication & Employer Branding Team Lead, Booking Holdings), Ioana Moldovan (Director General, SanoPass), Dan Moraru (Country Lead, 7card by Wellhub), Gabriela Constantinescu (Head of Human Resources, Libra Internet Bank), Iulia Chapuis (People & Organisation Director, Novo Nordisk Romania), Sergio Gómez Jara (Head of Talent Acquisition & Employer Branding, L’Oréal Romania), Raluca Dumitra (Head of Marketing, eJobs Group), Cristian Vlădoiu (Senior Change Advisor & Prosci Certified Advanced Instructor, Pathos Leadership, Global Affiliate of Prosci US).
PREZENȚI GUEST INTERNAȚIONALI
Emily Firth (Co-Founder, TheTruthWorks) afirmă că adevărul reprezintă cel mai eficient instrument pe care o companie îl poate folosi pentru a atrage și păstra talente. Acesta joacă un rol crucial în construirea încrederii, care este tot mai rară în relația angajator-angajat. Cu o experiență vastă în colaborări la nivel global, Emily știe cum să implice colegii într-un mod autentic. De asemenea, este fosta șefă premiată de Employer Branding la Booking.com, unde a coordonat strategii de comunicare pentru atragerea și reținerea talentelor în peste 70 de piețe, susținând în același timp inițiativele Women în Tech și DEI.
Fiona Passantino (Autor, Keynote Speaker, AI-Human Trainer, Working Humans) ajută profesioniștii să își îmbunătățească performanțele prin integrarea inteligenței artificiale, leadership și comunicare, maximizând astfel conexiunea, creativitatea și angajamentul. Ca speaker motivațional și autor apreciat al seriei „Comic Books for Executives”, Fiona este expertă în comunicare corporativă și resurse umane, având o carieră în mari companii europene. Este o voce emergentă în domeniul AI-Human, participând la evenimente internaționale. Cu un stil plin de umor, a lansat cartea „AI-Powered Professional” (2025), un ghid practic pentru aplicarea AI în creșterea productivității.
Tanya Cortegaca (Head of Talent Communications, Thales Group) a studiat Management International și Limba Franceză la Universitatea Bath din Anglia, absolvind în 2012, anul în care și-a început cariera la Thales. De-a lungul celor 12 ani în companie, a petrecut 5 dintre ei lucrând în Paris în comunicarea internă și managerială, iar apoi s-a mutat înapoi la Londra pentru a se alătura echipei de branding pentru angajatori. Din 2019 ocupă funcția de Head of Talent Communications pentru grup, colaborând strâns cu echipele de Talent Acquisition.
STUDIU EXCLUSIV
2025 Benefits: Cum se aliniază așteptările angajaților cu planurile angajatorilor.
Având în vedere că salariile nu mai cresc în același ritm, angajații își redirecționează atenția către pachetele de beneficii extrasalariale. Acestea nu sunt suficiente pentru a convinge pe cineva să accepte o nouă ofertă de muncă, dar pot juca un rol semnificativ în fidelizare, devenind un factor de motivare tot mai important. Totuși, adesea lista de preferințe a angajaților nu coincide cu intențiile angajatorilor în privința beneficiilor incluse în pachetele extrasalariale. Studiul realizat în exclusivitate pentru Conferința de Branding de Angajator, în colaborare cu eJobs, va dezvălui ce beneficii își doresc angajații anul acesta și cum prevăd angajatorii structura pachetelor.
Ediția de primăvară a Conferinței de Branding de Angajator 2025 este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Lidl România, Up Romania, Booking Holdings, SanoPass by MedLife, 7card by Wellhub, HelpNet și eJobs.
Parteneriat media