Evoluția anunțurilor imobiliare în România: de la florărese la era digitală
Dacă ai petrecut timp pe TikTok, este imposibil să nu fi observat numărul în creștere al anunțurilor legate de proprietăți. Hashtag-ul #imobiliare strânge peste 500 de milioane de vizualizări, iar #imobiliareromania depășește 100 de milioane, evidențiind astfel că tot mai mulți agenți imobiliari își fac promovare pe această platformă socială. Interesant este că nu se rezumă doar la un singur agent, ci la o varietate de profesioniști din domeniu.
În ultimele decenii, metodele utilizate de oameni pentru a căuta o locuință de cumpărat sau de închiriat s-au reinventat, în mare parte datorită avansului tehnologic. De asemenea, modul în care anunțurile imobiliari sunt promovate a suferit transformări semnificative.
Aceste schimbări au avut un impact crucial asupra vânzătorilor, cumpărătorilor și agenților imobiliari. De la simple mesaje transmise de la o persoană la alta în cartier, la sondaje și anunțuri în ziare, am ajuns la tururi virtuale și prezentări interactive pe TikTok. Astfel, în 2023, piața imobiliară nu doar că se prezintă diferit, dar se și promovează în mod distinct comparativ cu anul 1990.
Pentru detalii suplimentare, vizitați site-ul Panorama.ro.