Fashion Days și-a anunțat campania de Black Friday. Detalii despre așteptările companiei
Retailerul de îmbrăcăminte și încălțăminte Fashion Days a declarat că va desfășura campania de Black Friday în perioada 4-10 noiembrie, cu reduceri de până la 80%. Compania preconizează vânzări cu 15% mai mari comparativ cu anul precedent. Alte lanțuri mari, precum eMAG, vor organiza Black Friday pe 8 noiembrie, Altex va începe pe 31 octombrie, iar Flanco a demarat campania în urmă cu câteva zile.
Reprezentanții Fashion Days estimează că în prima zi a campaniei, 4 noiembrie, se va realiza aproximativ jumătate din totalul vânzărilor. Prognozele pentru întreaga săptămână de Black Friday indică vânzări de 157 milioane de lei, o creștere de 15% față de 2023. Majoritatea produselor vor beneficia de reduceri între 25% și 40%.
Se așteaptă ca în perioada respectivă să fie plasate aproximativ 319.000 de comenzi, care vor include în total 700.000 de produse. Valoarea medie a coșului de cumpărături se estimează a fi aproape 500 de lei.
Conform companiei, totalul comenzilor ar putea crește cu 12% față de ediția din 2023 a Black Friday, iar numărul produselor comandate va fi cu 17% mai mare. Stocul total de produse va depăși două milioane.
Peste 85% dintre produse vor fi ridicate de la easybox, beneficind de o rețea formată din 6.800 de astfel de puncte de ridicare la nivel național.
Sursa foto: Dreamstime.com