Apple concentrează resursele pe căști Vision Pro mai accesibile
Compania producătoare de iPhone lucrează la un model Vision mai ieftin, dotat cu funcții reduse, pe care intenționează să îl lanseze până la sfârșitul anului viitor, conform unor surse din lanțul de aprovizionare și din producția căștilor.
Apple nu a oferit un răspuns imediat solicitării de comentarii din partea Reuters.
Compania plănuiește extinderea vânzărilor pentru Vision Pro în opt piețe noi, inclusiv China și Japonia, pentru a stimula cererea pentru dispozitivul de 3.500 de dolari, a cărui cerere a încetinit după entuziasmul de început.
În cadrul conferinței anuale pentru dezvoltatori, desfășurată recent, Apple a prezentat strategia sa privind AI și a anunțat un parteneriat cu OpenAI, creatorul ChatGPT.
Această conferință a adus, de asemenea, o creștere semnificativă a acțiunilor Apple, care au avansat cu peste 11% în acest an, corectându-se după un început de an mai slab comparativ cu marii jucători din tehnologie, din cauza unei cereri mai scăzute de iPhone-uri în China.
Planul inițial al Apple includea lansarea a două modele pentru produsul Vision, similare cu gama standard și Pro a iPhone-ului.
Recent, compania a diminuat prioritatea acordată succesorului Vision Pro, alocând mai puțini angajați pentru dezvoltarea acestuia și concentrându-se pe reducerea costurilor componentelor la prima generație.