Black Friday 2024 – Evomag a raportat creșteri semnificative ale vânzărilor cu un număr dublu de clienți care aleg plata în rate
Evomag, magazinul online, a raportat o creștere de 10% a vânzărilor de Black Friday în 2024, chiar dacă durata campaniei a fost cu 13 zile mai scurtă față de anul anterior. Un aspect notabil este creșterea semnificativă a achizițiilor efectuate în rate. Cele mai mari comenzi au fost formate din două telefoane de ultimă generație.
Reprezentanții Evomag au anunțat că au realizat vânzări de 7 milioane de euro în cadrul campaniei de Black Friday, având o creștere de 10% comparativ cu 2023. Este important de menționat că, spre deosebire de 2023, când Black Friday a durat 31 de zile, anul acesta campania a fost limitată la 18 zile. Reducerile cele mai mari din acest an au atins un nivel de 70%.
Campania de Black Friday 2024 a început pe 25 octombrie, fiind organizată în trei etape și încheindu-se pe 11 noiembrie.
Pentru comparație, anul trecut, Evomag a desfășurat Black Friday timp de 31 de zile, de la 27 octombrie până pe 27 noiembrie.
Un alt aspect remarcabil este faptul că numărul clienților care optează pentru plata în rate s-a dublat.
De asemenea, s-au observat schimbări în modul de plasare a comenzilor pe parcursul zilei: în trecut, 70% dintre comenzi erau plasate în primele ore ale dimineții, iar acum acest procent a scăzut la aproximativ 50%.
Cele mai bine vândute categorii de produse
Cele mai populare produse au fost telefoanele mobile și tabletele, urmate de componentele PC, precum și electrocasnicele mari (inclusiv mașini de spălat, frigidere, combine frigorifice, aragazuri, aspiratoare) și electrocasnicele mici (precum ustensile de bucătărie, roboți, mixere, blendere).
În plus, produsele din categoria Casă și Grădină, inclusiv uneltele și sculele pentru grădinărit, au înregistrat vânzări semnificative.
Sursa foto: Dreamstime.com