FOTO Dacia a lansat în România SUV-ul Bigster. Prețul versiunii complet echipate pentru cel mai mare model al producătorului român

Dacia a dezvăluit în România SUV-ul Bigster, cel mai recent și avansat model din oferta sa, produs la Mioveni, cu un design exterior și interior realizat în studioul din țară.
Primii clienți vor primi mașina în aprilie, cu versiunea hibridă fiind cea mai populară alegere, optată de două treimi dintre cumpărători.
Prețul de bază pentru Dacia Bigster începe de la 23.000 de euro, în echiparea Essential, și poate ajunge până la 29.500 de euro pentru modelul de top, Journey Hybrid 155. La această versiune hibridă, costul total poate depăși 31.000 de euro în cazul în care sunt selectate toate dotările opționale.
Lansarea modelului Bigster va revitaliza uzina Dacia, care vizează o producție anuală de 350.000 de mașini, după ce în anul precedent au fost fabricate 309.000 de unități.
Cu o lungime de 4,57 metri, Bigster este mai mare decât alte modele Dacia: Duster măsoară 4,34 metri, Logan 4,39 metri, Sandero 4,10 metri, iar Jogger 4,55 metri.
Bigster vine în patru niveluri de echipare: Essential, Expression, plus două versiuni de top: Bigster Extreme, destinat iubitorilor de aventură, care include plafon panoramic cu deschidere electrică și caracteristici precum bare de pavilion modulabile și sistem de control Hill Descend, și Bigster Journey, orientat spre confort în călătorii lungi, care dispune de caroserie în două nuanțe și hayon cu acționare electrică.
Prin lansări de modele precum Jogger, Duster 3 și acum Bigster, Dacia își propune să atragă clienți care anterior au condus alte branduri, având în vedere că Bigster ar putea avea un impact mai mare asupra atragerii de noi clienți comparativ cu Duster, oferind oportunitatea de a cumpăra pentru prima dată un model Dacia.
Bigster pătrunde în segmentul C-SUV, care anual generează vânzări de aproximativ două milioane de mașini în Europa.
Modelul Bigster va ocupa locul al doilea în termeni de volum de producție la uzina din Mioveni, după Duster, în timp ce producția modelului Jogger și a lui Sandero va fi mutată în Maroc. O parte din producția Duster va fi preluată de o uzină Renault din Turcia, care va fabrica Duster și sub marca Renault, destinată piețelor unde Dacia nu este disponibilă.