Întârzieri în Emiterea Facturilor PPC pentru Luna Iulie: Cauze și Soluții

Întârzieri în Emiterea Facturilor PPC pentru Luna Iulie: Cauze și Soluții
Foto: Golib Tolibov | Dreamstime.com

Compania PPC Energie a anunțat că facturile pentru luna iulie vor fi emise cu întârziere, datorită actualizărilor sistemelor informatice necesare pentru a reflecta noile modificări legislative, inclusiv creșterea cotei TVA la 21%.

Astfel, facturile pentru consumul de energie electrică și gaze naturale din iulie 2025 vor începe să fie emise cu întârziere începând cu data de 21 august, pe faze succesive.

  • Clienții vor beneficia de același termen pentru plata facturilor ca și până acum, astfel încât să nu fie afectați de această schimbare.
  • Cei care întâmpină dificultăți financiare pot solicita plata în rate prin diverse canale: call-center, contul myPPC, formularul de contact online sau în magazinele PPC Energie, conform comunicatului companiei.

PPC, cu un portofoliu de 3 milioane de clienți casnici și de afaceri, este unul dintre cei mai mari furnizori de energie electrică și gaze naturale din România.

Liberalizarea Pieței și Creșterea TVA

Începând cu 1 iulie, piața energiei s-a liberalizat, iar tarifele nu mai sunt plafonate. De asemenea, cota TVA a crescut de la 19% la 21% începând cu 1 august.

Consumatorii își pot verifica tarifele contractuale actuale accesând contul myPPC, secțiunea Produse și servicii, sau din notificările primite prin e-mail.

Facturile vor fi dotate cu un cod de bare suplimentar, pentru a facilita plata la oficiile poștale pentru clienții vulnerabili energetic, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

PPC Energie își sfătuiește clienții să își transmită lunar indexul, dacă nu dispun de un contor inteligent, utilizând contul myPPC sau apelând numărul de telefon 021.9977 pentru o gestiune eficientă a consumului.

Foto: Dreamstime

Recomandari
Show Cookie Preferences