INTERVIU Cum a devenit o companie din Ungaria „operatorul național de facto” al României și impactul întârzierilor pe cele 175 de rute operate de Wizz Air, explică directorul general al celei mai mari companii aeriene din țară

INTERVIU Cum a devenit o companie din Ungaria „operatorul național de facto” al României și impactul întârzierilor pe cele 175 de rute operate de Wizz Air, explică directorul general al celei mai mari companii aeriene din țară
Avion Wizz Air pe aeroport la Baneasa (foto Vlad Barza)

Wizz Air plănuiește să aducă în România 11 avioane suplimentare în următorii ani și explorează posibilitatea lansării de zboruri din România cu o durată de până la opt ore, conform declarațiilor lui József Váradi, CEO al companiei.

Wizz Air operează pe 13 aeroporturi din România, având destinații în 24 de țări, cu un total de 175 de rute. În 2022, compania a transportat 13 milioane de pasageri de și spre România.

Planuri de expansiune: 50 de avioane în România în următorii ani

Întrebat despre planurile Wizz Air pentru România, Váradi a spus: „România este o piață esențială pentru noi, având jumătate din cota de piață locală. În 2025, dorim să creștem capacitatea cu 15%. Am reînnoit baza de la Băneasa și ne propunem să ajungem la 50 de avioane în următorii 2-3 ani, lărgind astfel atât rutele, cât și oportunitățile de angajare.”

„Cererea pentru zboruri din România este în creștere și ținem cont de acest aspect. Deși nu suntem oficial operatorul național, putem afirma că suntem de facto.”

Optiuni pentru zboruri interne în România

Recomandari
Show Cookie Preferences