ULTIMA ORĂ George Simion a alocat 3 milioane de euro pentru publicitate în turul 2 la Realitatea Plus / Aceasta reprezintă bugetul anual pentru o agenție de top din România

Autoritatea Electorală Permanentă a transmis pe 21 mai 2025 detalii relevante despre campania electorală a lui George Simion, candidatul AUR la funcția de președinte. În cadrul turului doi, derulat pe parcursul a doar două săptămâni, suma investită a atins 27,9 milioane de lei, conform unui raport realizat de Snoop.ro.
Realitatea PLUS a înregistrat cele mai mari încasări pentru reclamele difuzate pe televiziuni, sumând 15,05 milioane de lei (aproximativ 3 milioane de euro), fondurile fiind obținute prin intermediul DBV Media House, deținută de familia Păcuraru.
Potrivit noului raport al Autorității Electorale Permanente (AEP), a fost menționată și firma DGI Multimedia Design, agenția principală a AUR pentru campaniile online. Aceasta a gestionat plăți de 3,2 milioane de lei pentru promovarea lui George Simion.
Hirschkorn Verlag und Media SRL, deținută de Claudiu Catargiu, a fost implicată în publicitatea politică online, încasând 350.000 de lei.
Conform informațiilor din domeniul publicității, bugetul de 3 milioane de euro pe an este caracteristic pentru companiile mari, destinat tuturor posturilor de televiziune.
Pentru mai multe detalii, consultați sursele de specialitate.