Philip Morris International lansează Raportul Integrat pentru 2023

Philip Morris International lansează Raportul Integrat pentru 2023
The Cube, Foto: Philip Morris România

Philip Morris International (PMI) a făcut public cel de-al cincilea Raport Integrat, care subliniază progresele constante ale companiei în atingerea obiectivelor prevăzute pentru 2025, punând accentul pe impactul produselor sale asupra sănătății.

Raportul Integrat 2023 detaliază extinderea alternativelor fără fum ale PMI în diverse piețe globale, precum și inițiativele sociale și de mediu desfășurate concomitent, inclusiv implementarea de strategii responsabile în marketing și comercializare, alături de eforturile de reducere a deșeurilor după consum. De asemenea, PMI prezintă progresele în promovarea unui mediu de lucru diversificat și incluziv, integrând măsuri de îmbunătățire a calității vieții în lanțul de aprovizionare, de reducere a emisiilor de carbon, conservare a naturii și biodiversitate.

„Anul 2023 a fost marcat de unitate, determinare și un angajament continuu față de viziunea noastră către un viitor fără fum”, a declarat Jacek Olczak, CEO-ul PMI. „În fața noilor provocări, dedicarea echipei noastre, abilitățile excepționale și profunzimea scopului ne asigură că suntem bine dotați pentru a continua această călătorie – urmărim progresul, adoptăm inovația și promovăm sustenabilitatea.”

Strategia de sustenabilitate a PMI se bazează pe rezultatele evaluării de materialitate realizate în 2021, care a identificat subiectele prioritare pe care compania se axează. Această strategie abordează două teme principale: impactul produsului și impactul operațional.

Impact la nivel de produs

Aspecte sociale

  • 33 milioane – estimarea utilizatorilor adulți de produse PMI fără fum, incluzând 28,6 milioane utilizatori IQOS (în 2022: 24,9 milioane utilizatori IQOS)
  • 36,4% – ponderea veniturilor nete din produsele fără fum (în 2022: 32,1%)
  • 84 – numărul piețelor unde produsele PMI fără fum sunt disponibile, cu 47% în țări cu venituri mici și medii (în 2022: 73,42%)
  • 25 de piețe unde produsele fără fum generează peste 50% din veniturile nete anuale (în 2022: 17)
  • 12,5 miliarde USD – investiții cumulative în produsele fără fum din 2008 (în 2022: 10,7 miliarde USD)
  • 98% – din volumul vânzărilor este acoperit de măsuri de prevenire a accesului tinerilor la canale de vânzare indirecte (în 2022: 91%)

Aspecte de mediu

  • 320.000 – numărul total de dispozitive electronice fără fum reabilitate sau reparate din 2021 (în 2022: 157.000)
  • 76% – ponderea livrărilor acoperite de piețele cu programe de combatere a deșeurilor din mucuri de țigară (în 2022: 68%)
  • 17,6% – proportion din volumul vânzărilor pe piețele cu programe de reuplăluire a consumabililor fără fum.

Impact operațional

Aspecte sociale

  • 41,8% din pozițiile de conducere sunt ocupate de femei, depășind ținta de 40% (în 2022: 40,7%)
  • 8 evaluări de impact asupra drepturilor omului efectuate în țările cu risc major (în 2022: 7)
  • 0,1% prevalența muncii copiilor în rândul fermierilor contractați pentru aprovizionarea cu tutun (în 2022: 0,1%)

Aspecte de mediu

  • 94% proporția de tutun achiziționat fără riscul de defrișare a pădurilor naturale (în 2022: 55%)
  • 8,14 milioane metri cubi de apă economisiți în zonele de cultivare a tutunului (cumulat din 2019) (în 2022: 4,94 milioane metri cubi)
Recomandari
Show Cookie Preferences