Ghid util pentru Electric Castle 2025: informații despre transport, acces și contacte importante

Cu brățara de festival pregătită, aplicația instalată și biletele de tren și autobuz achiziționate online, participanții se pot bucura de un drum fără probleme către Electric Castle, care va avea loc între 16 și 21 iulie la Castelul Banffy din Bonțida. Organizatorii oferă canale directe de comunicare pentru diverse probleme și recomandări pentru o experiență plăcută și sigură.
Campingul EC Village se deschide astăzi la ora 12:00 și va fi deschis pentru festivalieri până luni, 21 iulie, la ora 10:00. Întreaga perioadă până miercuri, ora 14:00, când festivalul începe oficial, participanții din camping au ocazia să se instaleze, să își planifice fiecare zi și să exploreze împrejurimile.
Pentru a facilita accesul rapid la festival, participanții din Cluj și București pot ridica brățările din Iulius Mall și, respectiv, AFI Cotroceni și Promenada Mall sau le pot comanda acasă prin Wolt. Punctele de ridicare din centrele comerciale vor fi deschise până joi, 17 iulie, iar ulterior, schimbul biletelor se va realiza exclusiv la intrarea în festival. Brățara va servi și ca metodă de plată în cadrul festivalului, cu opțiunea de alimentare online sau la punctele de vânzare. De asemenea, există opțiunea de plată cu cardul, dar organizatorii recomandă utilizarea sistemului cashless, pentru a evita stresul.
Primul autobuz de la Cluj la Bonțida va pleca miercuri, la ora 11:00, din Iulius Mall și Expo Transilvania, iar primul tren va pleca miercuri, la ora 17:55, din Gara Mică. Biletele pentru tren sunt disponibile exclusiv online, iar cele pentru autobuze pot fi cumpărate și de la stațiile menționate, însă achiziția online este preferată. Peste 100 de autobuze vor circula non-stop între Cluj și castel, iar numărul trenurilor va putea fi crescut în funcție de cerere. Organizatorii au oferit și o listă a orelor de vârf pentru a evita întârzierile în transport. Exclusiv pentru probleme legate de transport, participanții pot contacta organizatorii prin whatsapp, la numărul +40752653049.
Este important de reținut numărul pentru Safety Line – +40741069443, dedicat celor aflați în situații dificile. Linia de asistență este managementată de specialiști de la paginadepsihologie.ro, care vor oferi consiliere imediată, implicând și alți membri ai echipei sau autorități, dacă este necesar. Codul „Angel Shot” va fi disponibil la toate barurile din festival pentru cei ce au nevoie de ajutor imediat și nu pot apela Safety Line. O noutate în acest an este „echipa roșie”, formată din 500 de persoane care se vor ocupa de siguranța festivalului, oferind primul ajutor, raportând situații de risc și facilitând accesul la ajutor suplimentar.
De la Lidl Royal Market și grătare personalizate, la preparate asiatice, fine dining, beer garden cu bere artizanală și baruri cu cocktailuri, festivalierii vor avea parte de o varietate culinară. De asemenea, este important să se evite risipa. De la această ediție, Electric Castle introduce pahare reutilizabile pentru a reduce deșeurile de plastic și continuă inițiativa de a recupera uleiul de gătit folosit în food court pentru prelucrare.
Cu numeroase branduri de fashion și beauty prezente, festivalierii ar trebui să își mențină bagajul ușor. Este esențial să verifice lista cu obiectele permise în festival și camping, lăsând loc pentru eventualele suveniruri și premii câștigate de la partenerii evenimentului.
Informații detaliate despre transport, bilete, cazare, acces și multe altele sunt disponibile pe site-ul oficial.
Colaborare media