DEZBATEREA PREZIDENȚIALĂ – audiența. Câți români s-au uitat aseară la Digi 24. Surpriză mare

DEZBATEREA PREZIDENȚIALĂ – audiența. Câți români s-au uitat aseară la Digi 24. Surpriză mare

În seara de luni, doar 9,7% din telespectatorii de televiziune au ales să urmărească dezbaterea candidaților pentru alegerile prezidențiale.

La ora 22:58, în minutul de vârf al audienței dezbaterii electorale, 602.000 de persoane au vizionat Digi 24. Această statistică se referă la publicul național, incluzând telespectatori de peste 4 ani din toate colțurile țării.

Share-ul, sau proporția televizoarelor care au ales să urmărească dezbaterea în raport cu toate aparatele deschise, a fost de maximum 9,7%.

În mediul urban, cifra de vârf în audiență a fost de 472.000, o performanță notabilă pentru Digi, însă share-ul nu a depășit 12,8%.

La ora 20:58, în vârful său de audiență pe plan național, dezbaterea candidaților s-a situat pe locul 3, fiind devansată de Antena 1 și ProTV.

Este important de menționat că audiența raportată include doar televizoarele, fără a lua în calcul vizionarea online în direct.

Recomandari
Show Cookie Preferences