„În Ciulnița doar câinele de peron ar vota cu Nicușor” – comentariul unui specialist în publicitate

Un renumit profesionist din domeniul publicității românești își împărtășește experiența trăită într-un tren personal, în prima zi a ultimei săptămâni de campanie electorală.
Șerban Alexandrescu, directorul de creație de la Headvertising, o agenție românească prestigioasă și multipremiată atât pe plan național, cât și internațional, a călătorit cu un tren personal luni dimineața, în Sudul României. El a povestit pe Facebook despre întâlnirile sale.
„Dacă ați plecat ieri de la Victoriei având un sentiment de entuziasm, urcați-vă într-un Regio și ascultați părerile oamenilor.”
„M-am aflat în Ciulnița și, spun sincer, probabil aici doar „câinele de peron” ar vota cu Nicușor – afirm asta bazându-mă pe faptul că nu înțeleg ce spune.”
„Însă percepției oamenilor le înțeleg bine mesajul. Din perspectiva rațională, Nicușor este perceput ca nevotabil pentru că „nu are un plan” și, pe deasupra, „nu este căsătorit”.
„Din punct de vedere emoțional, acesta este respins pentru că „s-a bagat degetul în nas și apoi în gură, am văzut asta!”.
„Nu există opinii individuale, ci doar „păreri de grup”; grupul este format din „bărbați cu vârste între 35-55, purtând șepcuțe Chicago Bulls de mărime de copii” (adică fie le poartă cu mult mai mici, fie sunt ajustate incorect, fiind plasate pe vârful capului, cum se obișnuiește la oșeni).
„După ce discuțiile despre politică s-au încheiat, au continuat, vă asigur, să se uite la momente amuzante din box și MMA. Totuși, atracția principală a călătoriei a fost un videoclip în care unii se băteau cu cărămizi.”