Lărgirea DN1 până la Autostrada de Centură a Capitalei a fost anunțată de Compania de Drumuri

Se va lărgi Drumul Național DN1 București – Ploiești pe o porțiune, de la intersecția cu Aeroportul Otopeni până la nodul rutier care se conectează cu Autostrada de Centură a Capitalei (A0).
Cristian Pistol, directorul Companiei de Drumuri, a declarat miercuri că „10 oferte au fost depuse pentru realizarea Studiului de Fezabilitate în vederea modernizării sectorului DN1 între Aeroportul Henri Coandă și Nodul rutier cu A0.”
Sectorul va avea 3 benzi pe sens între Aeroport și A0
Proiectul prevede extinderea DN1 la 3 benzi pe sens pe o distanță de aproape 2,4 km, dinspre intersecția cu drumul de legătură către Aeroportul Henri Coandă, până la nodul rutier cu A0.
Valoarea estimată a contractului este de 1,36 milioane de lei (fără TVA).
Pentru extinderea DN1 de la Otopeni la A0 au fost depuse următoarele oferte:
- ECO GEODRUM SRL
- H.V.I.D. CONSULTING GROUP SRL
- INCONS SRL
- LIKE CONSULTING SRL
- Asocierea MASTER SOLUTIONS TEAM SRL (lider) – VEGO CONCEPT ENGINEERING S.R.L.
- MEM PROJECT CONSTRUCT SRL
- QUADRANTE VIAPONTE PROIECTARE SI CONSULTANTA SRL
- RIA DESIGN CONSULTING SRL
- Asocierea DINENG DEV SRL (lider) – ECOPROIECT DESIGN SRL
- VENTOR GRUP CONSULTING SRL
Contractul va fi finalizat în termen de 7 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate.
Îmbunătățirea conexiunii DN1 cu A0
De asemenea, proiectantul va trebui să elaboreze soluții pentru:
- crearea unei conexiuni mai eficiente cu A0
- separarea totală a traficului rutier pe sectoarele propuse
- implementarea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul rutier cu A0 (în direcția București – Ploiești)
- îmbunătățirea conectivității în zona Aeroportului Henri Coandă