Românii, la muncă, nu la milă! Andrew Tate a avut un incident cu mașina pe drumurile din România

Românii, la muncă, nu la milă! Andrew Tate a avut un incident cu mașina pe drumurile din România
Andrew Tate conducând pe străzile Bucureștilor Foto: Vadim Ghirda / AP / Profimedia

Este esențial să ne asumăm responsabilitatea pentru greșelile noastre.

Pentru a intra direct în subiect, Andrew Tate a postat pe rețeaua X, pe 6 aprilie, că și-a distrus mașina pe drumurile din București.

Jucăriile liderilor globali

Informațiile despre postarea lui Tate au fost prezentate pe site-ul Știri pe surse, care a ilustrat incidentul cu o mașină de culoare cyan. Nu este clar care dintre bolizii săi - Ferrari, Lamborghini sau Tesla Cybertruck - a fost implicat. Cybertruck-ul a câștigat notorietate după ce a fost oferit cadou liderului Ceceniei de către Musk. Aceasta este imaginea cercului liderilor care își doresc să aibă un impact asupra lumii, evident prin intermediul vehiculelor lor luxoase.

Să nu ne abatem de la subiect. Andrew Tate pare să aibă nemulțumiri față de Nicușor Dan, însă este bine să recunoaștem că starea drumurilor din România este responsabilitatea tuturor autorităților locale, guvernului și primăriilor.

Am stagnat în mod inacceptabil. Acum 35 de ani, România avea unul dintre cele mai scăzute PIB-uri din Europa. Acum am reușit să creștem această valoare de 3,5 ori, luând în considerare și inflația. Producția industrială, care a fost criticată în comunism, este acum dublată.

Corupția și ineficiența

Veniturile a peste 200.000 de profesioniști din domeniul medical public au crescut semnificativ în ultimii 7-8 ani. Puține națiuni au reușit să implementeze reforme în sănătate atât de rapide.

În ultimii câțiva ani, cu ajutorul fondurilor PNRR, au fost modernizate mii de poduri, școli și drumuri în întreaga țară. Totuși, infrastructura nu este la standardele necesare pentru a satisface un conducător de Lamborghini.

Aceste progrese conturează o țară care, deși a avansat, are încă multe probleme de rezolvat. Corupția și ineficiența afectează negativ conducerea. Cetățenii continuă să plătească taxe și impozite, fără să cedeze.

Se pune întrebarea: câte taxe și impozite a plătit Andrew Tate într-un sistem care nu se ridică la standardele vehiculelor sale?

Câți angajați au?

Este evident că eficiența noastră este scăzută, dar cât de profitabile sunt afacerile fraților Tate în România? Câți angajați îi plătesc, câte familii depind de veniturile generate de munca acestora în firmele lor?

Este evident că Andrew Tate nu se compară cu antreprenorii de succes din România, cum ar fi frații Pavăl de la eMag, Dan Șucu de la Mobexpert, sau Zoltan Teszari de la RCS-RDS.

Este normal ca frații Tate să privească de sus către cei care muncesc, indiferent de domeniu, fie că este vorba de Dacia Renault sau companii precum OMV Petrom. Recent, investitorii de la „Regina Maria” au reușit să crească afacerea lor la 1,3 miliarde de euro, tratând pacienți, nu operând pe baza influenței sociale.

Sutele de mii de antreprenori și milioanele de angajați din România au încă mult de muncă pentru a transforma drumurile noastre în unele care să se potrivească cu viziunea elitei.

Așadar, să ne dedicăm muncii, nu să întindem mâna, români.

Recomandari
Show Cookie Preferences