Cauzele nefuncționării timp de peste opt ore a tabelelor de afișaj din Gara de Nord - Explicațiile oferite de CFR Infrastructură

Cauzele nefuncționării timp de peste opt ore a tabelelor de afișaj din Gara de Nord - Explicațiile oferite de CFR Infrastructură
Gara de Nord, Foto: Vlad Barza / HotNews.ro

În noaptea de vineri, tabelele de afișaj, sistemul de sonorizare și camerele de supraveghere din Gara de Nord din București au fost inactive timp de peste opt ore. CFR SA a precizat că o conductă dintr-un birou al sucursalei a cedat, rezultând infiltrarea apei în zona cu echipamentele de telecomunicații.

Incidentul a fost raportat la ora 1:50 și a fost soluționat treptat, până în jurul orei 10:20.

Declarațiile CFR SA

În jurul orei 01:50, sistemul IRIS din Complexul București Nord, precum și tabelele de afișaj, sistemul de sonorizare și camerele de supraveghere din această stație au avut probleme, cauzate de o avarie la o conductă dintr-un birou al Sucursalei Regionale de Căi Ferate București, care a dus la infiltrarea apei în sala dedicată echipamentelor de telecomunicații. Măsurile operativ implementate au vizat remedierea situației.

La ora 06:30, s-au realizat reparările pentru sistemul IRIS și sistemul de sonorizare al stației București Nord. În plus, au fost adăugați doi informatori și un monitor de la CFR Călători pentru a comunica călătorilor informații despre circulația trenurilor prin intermediul sistemului de sonorizare.

Pentru a înlătura deranjamentul, a fost necesar să se evacueze apa din sala cu echipamentele de telecomunicații, iar echipamentele afectate de apă au fost demontate și transportate la laboratorul de radio-telecomunicații pentru reparații. Echipamentele care nu puteau fi demontate au fost reparate direct la fața locului.

Tabelele de afișaj au fost complet funcționale din ora 10:05, așa că, la 10:20, camerele de supraveghere din Gara de Nord au fost și ele repuse în funcțiune.

Este important de menționat că acest incident nu a avut impact asupra circulației trenurilor din Gara de Nord.

Recomandari
Show Cookie Preferences